شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

تفاوت تیتانیوم ۲۰۲۴ با الکس دایود آیس پلاس

در مبحث تفاوت تیتانیوم ۲۰۲۲ با الکس دایود آیس پلاس ابتدا باید ویژگی‌های هرکدام از این دستگاه‌ها را به‌صورت جداگانه بررسی کرد. یکی از مهم‌ترین تحولات مربوط به حوزه پزشکی و زیبایی لیزر موهای زائد است. دستگاه‌های لیزر همگام با تکنولوژی روز جهان پیشرفت‌های چشمگیری دارند. اگر تا قبل از این دستگاه‌های لیزر برای موهای نسبتاً نازک و پوست روشن کارایی داشتندT امروزه با ظهور مدرن‌ترین دستگاه‌های لیزر تقریباً انواع مختلف مو با تیپ‌های پوستی متفاوت می‌توانند از اثرات خوب لیزردرمانی بهره ببرند.

دو دستگاه لیزر بسیار پیشرفته وجود دارد که در اینجا ویژگی‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم. درمورد کاربرد لیزر الکس دایود آیس پلاس باید گفت این دستگاه لیزر با طول‌موج ۸۰۸ نانومتر موهای زائد را با روشی مطمئن و ایمن از بین می‌برد. ازطرف دیگر دستگاه لیزر تیتانیوم  ۲۰۲۲ نیز در گروه دستگاه‌های لیزر پیشرفته قرار دارد. کاربرد لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ به دلیل استفاده هم‌زمان از سه طول‌موج مختلف بسیار محبوب است. در این مقاله از گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر قصد داریم تفاوت تیتانیوم ۲۰۲۲ با الکس دایود آیس پلاس را بررسی کنیم.

کاربرد لیزر الکس دایود آیس پلاس

کاربرد لیزر الکس دایود آیس پلاس

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر برای حذف موهای زاید کاربرد لیزر الکس دایود آیس پلاس است. اگر بخواهیم با تفاوت تیتانیوم ۲۰۲۲ با الکس دایود آیس پلاس آشنا شویم ابتدا باید با ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها آشنا شویم. لیزر الکس دایود آیس پلاس یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است و دارای ترکیب طول موج ۷۵۵ نانومتر الکس و لیزر دایود ۸۰۸ نانومتر است که می‌تواند برای تمام انواع پوست به‌کار رود. سایر ویژگی‌های دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس عبارت‌اند از:

  • مجهز به سیستم خنک‌کننده قوی
  • بهره‌گیری از طول‌موج ترکیبی
  • طول عمر بالای لیزر و مقرون‌به‌صرفه بودن
  • داشتن دو هندپیس برای محافظت و قدرت بیشتر سیستم خنک‌کننده
  • استفاده هم‌زمان هندپیس دستگاه از فرکانس‌های الکس و دایود
  • سرعت بالا در حذف موهای زائد؛ ۲۰ شات در ثانیه
  • دارای استانداردهای جهانی CE, FDA, ISO 13485
  • طول عمر بالا با امکان ۲۰ میلیون شات گارانتی
  • استفاده هم‌زمان هندپیس دستگاه از یک یا دو فرکانس دایود و الکساندرایت

تفاوت تیتانیوم ۲۰۲۲ با الکس دایود آیس پلاس؛ تیتانیوم ۲۰۲۲

یکی دیگر از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ است. این دستگاه با داشتن طول‌موج‌های قوی و دو هندپیس ۴Q عملکردی عالی در حذف موهای زائد دارد. دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ برای تمام انواع پوست از روشن تا تیره کارایی خوبی از خود نشان داده است. بهره‌گیری تیتانیوم ۲۰۲۲ از لک ۴ سانتی‌متری موجب شده تا در هر شات محدوده وسیعی را پوشش دهد. درنتیجه زمان لیزر در هر جلسه کوتاه‌تر می‌شود. ویژگی‌های دیگر دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ عبارت‌اند از:

  • دارای دو هندپیس جداگانه
  • بهره‌مندی از سه طول‌موج متفاوت
  • مناسب برای انواع موها و تیپ‌های پوستی مختلف
  • دارای سیستم خنک‌کننده ICE PLUS
  • بهره‌گیری از فیلتر و کانکتور دوتایی
  • سرعت بالا
  • دارای منبع ژاپنی TDK
  • دارای ۲۰ عدد لیزر بار ۶۰ واتی
  • قابلیت ۳۰ میلیون شات
تفاوت دستگاه تیتانیوم 2022 با لیزر الکس دایود آیس پلاس

تفاوت تیتانیوم ۲۰۲۲ با الکس دایود آیس پلاس

درباره تفاوت تیتانیوم ۲۰۲۲ با الکس دایود آیس پلاس باید گفت که هر کدام از این دستگاه‌ها دارای مزایای منحصربه‌فردی هستند. به‌عبارت‌دیگر نمی‌توان یکی از این دستگاه‌ها را به دیگری ترجیح داد؛ زیرا هر کدام از این دو دستگاه ازنظر طول‌موج، ایمنی و اثر بر تیپ پوست و مو در نوع خود بهترین هستند و در هر دو دستگاه از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. در ادامه برخی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های هر دو دستگاه را به‌صورت کامل‌تر معرفی می‌کنیم.

نام دستگاه کشور سازنده طول‌موج تعداد کل شات موی مورد هدف پوست مورد هدف سیستم خنک‌کننده
لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ چین/ دارای لیزر بار آمریکایی ۳ طول‌موج ۳۰ میلیون شات از موی نازک تا ضخیم تمام انواع پوست دارد
لیزر الکس دایود آیس پلاس آمریکا دو طول‌موج دایود و الکس بیش از ۲۰ میلیون شات گارانتی از موی نازک تا ضخیم تمام انواع پوست   دارد

۱. دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲

تفاوت تیتانیوم ۲۰۲۲ با الکس دایود آیس پلاس استفاده از تکنولوژی دیود خوشه‌ای سه‌گانه در این دستگاه است. کاربرد طول‌موج ترکیبی در دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ موجب شده تا این دستگاه در حذف موهای زائد بسیار خوب عمل کند. طول‌موج‌های خوشه‌ای Trio به عمق پوست نفوذ کرده و ساختارهای آناتومیکی موها را مورد هدف قرار می‌دهند. این دستگاه دارای یک رابط کاربری گرافیکی ۱۵ اینچی با تنظیمات از قبل تعیین‌شده است.

۱. کاربرد لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲؛ طول‌موج دستگاه

طول‌موج‌های به‌کاررفته در دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ مبتنی بر فناوری دیود خوشه‌ای Trio است و این طول‌موج‌ها عبارت‌اند از:

  • طول‌موج برای درمان‌های سریع:  Speed 810 nm
  • طول‌موج مخصوص انواع مختلف مو: Alex 755
  • طول‌موج برای پوست‌های تیره‌تر: YAG 1064 nm
دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

۲. استفاده از کانکتور دوتایی

در دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ از یک اتصال دوگانه کانکتور استفاده شده است که درنتیجه می‌توان به طور هم‌زمان از دو اپلیکاتور استفاده کرد. این ویژگی موجب شده تا هنگام کاربرد لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ به‌راحتی بتوان تنظیمات را در طول لیزردرمانی تغییر داد.

 ۳. سیستم کولینگ ICE PLUS

استفاده از فناوری پیشرفته خنک‌کننده در دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ موجب شده تا در طول درمان هیچ درد و سوزشی روی پوست احساس نشود. درنتیجه در طول لیزردرمانی پوست آسیب نمی‌بیند. در سیستم خنک‌کننده دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ ازطریق نوک یاقوت کبود سرد پوست دائماً خنک نگاه‌داشته می‌شود.

۲. دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس

آنچه که موجب تفاوت بین دستگاه لیزر آلکس دایود آیس پلاس با سایر دستگاه‌های لیزر شده داشتن طول‌موج ترکیبی ۷۵۵ و ۸۰۸ نانومتر است. ترکیب این دو طول‌موج دستگاه لیزر آلکس دایود آیس پلاس را به سیستمی کارآمد بین دو دستگاه لیزر الکساندرایت و دایود تبدیل کرده است. در مورد کاربرد لیزر الکس دایود آیس پلاس باید گفت این دستگاه دارای گارانتی ۲۰ میلیون شات است؛ ولی توانایی انجام ۴۰-۳۰ میلیون شات را دارد. به همین دلیل استفاده از دستگاه لیزر الکس آیس پلاس بسیار مقرون‌به‌صرفه است. 

اگر بخواهیم درباره تفاوت تیتانیوم ۲۰۲۲ با الکس دایود آیس پلاس بگوییم شاید بتوان گفت این دو دستگاه دارای دو تکنولوژی متفاوت؛ ولی با کارایی و نتیجه نهایی عالی و یکسان هستند. تفاوت‌های کوچک در برخی جزئیات ظاهری نمی‌تواند عامل برتری یک دستگاه بر دستگاه دیگر باشد؛ زیرا تجربه کار با هر دو دستگاه نشان داده است که نتایج حاصل از حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ و لیزر الکس دایود آیس پلاس عالی است.

پس مشاهده می‌کنیم که هر دو دستگاه دارای طول‌موج ترکیبی هستند؛ ولی طول‌موج به‌کاررفته در دستگاه لیزر آلکس دایود آیس پلاس دو طول‌موج ۸۰۸ و ۷۵۵ است. از طرف دیگر طول‌موج دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ مبتنی بر فناوری دیود خوشه‌ای Trio است. سیستم خنک‌کننده موجود در هر دو دستگاه در نوع خود بی‌نظیر هستند.

سیستم خنک‌کننده در دستگاه لیزر آلکس دیود شامل فناوری خنک‌کننده بسیار قوی ساخت آمریکا است. از طرف دیگر در دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ سیستم کولینگ از نوع ICE PLUS است که عملکردی بسیار عالی دارد. دیگر تفاوت تیتانیوم ۲۰۲۲ با الکس دایود آیس پلاس مربوط به کشور و کمپانی‌های سازنده آن‌ها است. هر دو دستگاه لیزر توسط کمپانی‌های معتبر تولید شده و دارای گواهینامه و تأییدیه‌های سازمان‌های بهداشتی جهانی هستند.

 دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس

جمع‌بندی

در بررسی تفاوت تیتانیوم ۲۰۲۲ با الکس دایود آیس پلاس باید گفت که تفاوت بین این دو دستگاه به صورتی است که بر نتیجه نهایی و عملکرد کلی تأثیر ندارد. یعنی در ساخت هر دو دستگاه از تکنولوژی پیشرفته و مدرن دنیا استفاده شده است. کاربرد لیزر الکس دایود آیس پلاس برای تمام انواع پوست و مو مؤثر است و از طول‌موج ترکیبی در آن استفاده شده است.

همچنین سیستم خنک‌کننده الکس دایود آیس پلاس بسیار پیشرفته و کارآمد است. کاربرد لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ برای رفع موهای زائد عملکردی بسیار عالی دارد. سیستم خنک‌کننده، طول‌موج ترکیبی و وجود دو هندپیس مجزا این دستگاه را هم به یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد تبدیل کرده است. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر عرضه‌کننده بهترین دستگاه‌های پزشکی و زیبایی است. برای کسب اطلاع درباره بهترین دستگاه‌های لیزر می‌توانید به بخش لیزر موهای زاید مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا